» آموزش استعلام وکیل مهاجرت کانادا

آموزش استعلام وکیل مهاجرت کانادا

افرادی که قصد مهاجرت به کانادا دارند حتما این مطلب رو بخونن:


یکی از بزرگترین دغدغه های مهاجرت اینه که چطور به یک وکیل مهاجرت کانادا اعتماد کنید.

اینجا بهتون آموزش میدم که چطور میتونید یک وکیل مهاجرت کانادا رو استعلام بگیرد و بهش اعتماد کنید

خیلی از مواقع داخل گوگل جستجو میکنید بهترین وکیل مهاجرت کانادا؟ یا نحوه استعلام وکیل مهاجرت کانادا؟ بهترین وکیل مهاجرت کانادا یا...


اول از همه باید بدونید که هر گونه فعالیت در حیطه ویزای کانادا یا دریافت اقامت کانادا می تونه توسط خودتون یا وکلا یا مشاوران رسمی کانادا انجام بشه. باید بدونید که این افراد آموزش دیده ی این موضوع هستند که هم در کنار دانش کافی، مجوز قانونی فعالیت در این حیطه رو دارند.

در سایت رسمی اداره مهاجرت کانادا به صراحت اشاره شده که اگر با افرادی بجز وکلا یا مشاوران رسمی کانادا قرارداد مهاجرتی یا حتی دریافت یک ویزای توریستی کانادا داشته باشید. قرارداد شما از دیدگاه اداره مهاجرت کانادا باطله! (ممکنه به مدت 5 سال از ورود به کانادا محروم بشید)


یه راه خیلی ساده برای استعلام یک مشاور یا وکیل رسمی مهاجرت کانادا اینه که به لینک زیر مراجعه کنید و با وارد کردن اسم و فامیل، شماره پروانه یا نام شرکت وکیل مورد نظر، تاییدیه دریافت کنید. اگر اسم شخص در لیست ICCRC (شورای قانونگذاری مهاجرت کانادا) نباشه؛ فرد مورد نظر، وکیل یا مشاور رسمی مورد تایید کانادا نیست و ممکنه فقط در کشور خودش وکیل دادگستری باشه یا مدیر یک شرکت یا موسسه حقوقی که خود را وکیل رسمی مهاجرت کانادا معرفی می کنه!

مراحل دقیق نحوه استعلام وکیل مهاجرت کانادا در لینک زیر عنوان شده است که می توانید پس از مطالعه به لینک اداره مهاجرت کانادا مراجعه و وکیل یا مشاور رسمی مهاجرت کانادا استعلام بگیرید.

"وکیل مهاجرت"


وکلای دادگستری، موسسات حقوقی، موسسات کاریابی بین المللی، موسسات اعزام دانشجو، حتی آژانس های مسافرتی، یا افراد حقیقی، برای فعالیت در حیطه ویزا و مهاجرت به کانادا باید از شورای قانونگذاری مهاجرت کانادا (ICCRC) مجوز داشته باشند؛ در غیر این صورت، هرگونه فعالیت آنها از دیدگاه اداره مهاجرت کانادا در حیطه ویزا و مهاجرت غیر قانونی ست. شاید در کشور مبدا مجوز فعالیت داشته باشند اما اگر لایسنس کانادا نداشته باشند، قرارداد شما در کانادا معتبر نیست.

 

 در سایت رسمی مهاجرت کانادا اعلام شده است که؛ اگر از بی تجربگی و کلاهبرداری این‌گونه افراد یا موسسات فاقد مجوز ICCRC متضرر شوید، هیچ راهی برای پیگیری و رفع اتهامات خود ندارید. پس فقط به مشاوران یا وکلای رسمی کانادا اعتماد کنید تا در صورت بروز مشکل، مدافع منافع شما باشیم.

 

کشور کانادا فقط به وکلا و مشاوران رسمی مقیم کانادا که از iccrc مجوز دارند، اجازه فعالیت در حیطه مشاوره و انجام امور ویزا و مهاجرت به کانادا را می دهد.

وکلای دادگستری، موسسات، آژانسهای مسافرتی و یا هر شرکت دیگری، بدون حضور وکیل یا مشاور رسمی مهاجرت کانادا، نمی‌توانند نامه دفاعیه از موکل خود به اداره مهاجرت کانادا ارائه دهند.

 

در صورت عدم وجود وکیل یا مشاور رسمی مهاجرت کانادا، این شرکتها یا افراد، یک ایمیل به نام شما درست می کنند و تمامی امور را به جای شما و با یک هویت جعلی انجام می دهند و گاها حتی اکانت و پسوورد را در اختیار شما نمی گذارند، یا اینکه به عنوان واسطه عمل کرده و تمامی امور مهاجرت یا ویزا را به یک مشاور یا وکیل رسمی کانادا می سپارند.


اگر می خواهید به صورت مستقیم و بدون آموزش مشاور و یا وکیل مهاجرت کانادا را استعلام بگیرید میتوانید لینک زیر را در گوگل کپی کنید و مشخصات وکیل مورد نظر را وارد نمایید.


باید دقت داشته باشید که قرارداد مستقیم با وکیل یا مشاور رسمی کانادا امضا کنید نه فردی که خود را نماینده ایشان معرفی می کند. قرارداد الکترونیکی در کانادا کاملا معتبر است.


https://college-ic.ca/protecting-the-public/find-an-immigration-consultant



نظرات
arrow پگاه
سلام این وبسایت باز نمیشه و منم میخوام استعلام بگیرم اما نمیتونم
فرم ارسال نظر





  وکیل در شیراز   |   برترین وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله